Fit lunch do pracy: makaron z cukinii z indykiem

Fit lunch do pracy: makaron z cukinii z indykiem
Fit lunch do pracy: makaron z cukinii z indykiem
5 (100%) 1 ocen[a/y]

Potrzebujecie przepisu na szybki fit lunch do pracy czy szkoły? No to dobrze trafiliście, bo mój przepis nie zajmie Wam więcej niż 20 minut. 🙂

Fit lunch to tak naprawdę wymieszanie ze sobą kilku składników, w tym wypadku makaronu z cukinii z piersią z indyka, oliwkami i pomidorami. Całość “zlepiamy” pesto, najlepiej domowej roboty – tu znajdziecie przepis – i… tyle. Tylko tyle i aż tyle. 🙂

Tak przygotowany szybki obiad z cukinii nie tylko jest bardzo prosty w przygotowaniu, ale i bardzo pożywny pożywny dzięki właśnie piersi z indyka. Przepis jest na dwie porcje, ale oczywiście możecie użyć proporcjonalnie większej ilości składników, żeby starczyło na więcej. Smacznego!

Lubicie cukinię? Polecam w takim razie:

TrudnośćPoczątkującyCzas przygotowania10 min.Czas gotowania10 min.Całkowity czas20 min.

USTAW TIMER

SKŁADNIKI (ILOŚĆ NA 2 PORCJE)
 300 g piersi z indyka
 1 duża cukinia
 garść oliwek
 3 małe pomidory
 3 łyżeczki pesto, najlepiej domowej roboty
 garść orzeszków pini lub ziemnych
 sól, pieprz, chili, papryka słodka, oregano, rozmaryn, czosnek
 oliwa z oliwek

INSTRUKCJA PRZFYGOTOWANIA
1

Pierś z indyka pokrój w kosteczkę, dodaj przyprawy (po 1 łyżeczce) i wymieszaj z oliwą z oliwek. Podsmaż na złoty kolor.

2

Cukinię obierz i pokrój na paseczki. Ja użyłam obieraczki, ale oczywiście można to zrobić zwykłym nożem, chociaż znacznie wydłuży to czas przygotowania.

3

Do mięsa dodaj cukinię, pokrojone pomidory i oliwki, następnie dodaj pesto wymieszaj wszystko ze sobą.

4

Danie posyp ulubionymi przyprawami i orzeszkami. Smacznego!

Składniki

SKŁADNIKI (ILOŚĆ NA 2 PORCJE)
 300 g piersi z indyka
 1 duża cukinia
 garść oliwek
 3 małe pomidory
 3 łyżeczki pesto, najlepiej domowej roboty
 garść orzeszków pini lub ziemnych
 sól, pieprz, chili, papryka słodka, oregano, rozmaryn, czosnek
 oliwa z oliwek

Przygotowanie

INSTRUKCJA PRZFYGOTOWANIA
1

Pierś z indyka pokrój w kosteczkę, dodaj przyprawy (po 1 łyżeczce) i wymieszaj z oliwą z oliwek. Podsmaż na złoty kolor.

2

Cukinię obierz i pokrój na paseczki. Ja użyłam obieraczki, ale oczywiście można to zrobić zwykłym nożem, chociaż znacznie wydłuży to czas przygotowania.

3

Do mięsa dodaj cukinię, pokrojone pomidory i oliwki, następnie dodaj pesto wymieszaj wszystko ze sobą.

4

Danie posyp ulubionymi przyprawami i orzeszkami. Smacznego!

Fit lunch do pracy: makaron z cukinii z indykiem
Fit lunch do pracy: makaron z cukinii z indykiem
Makaron z cukinii z indykiem

2 thoughts on “Fit lunch do pracy: makaron z cukinii z indykiem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *